You Repeat And Repeat And Repeat And Repeat , Now What's Up With That?

Yster dyster.
Har haft allt för litta sömntid denna helg.
Var typ död när jag kom hem igårkväll.
Det gjorde icke det bättre av att någon plingade på min dörrklocka 03:50.
Vaknade med ett ryck och trodde bestämt att det brann.
Det gjorde det inte.
La mig återigen i sängen.
Lät personen stå och plinga ytterliggare två gånger.

Hoppades senare på att personen somnat full utomhus, blöt samt kall.
Hatar uteliggare samt arbetslösa människor som icke har något bättre för sig.


Skall sova om en stund.
Älskar att känna mig som en tre-åring som somnar innan Bolibompa ens har börjat.
Love - Love - Love hade Agnes sagt då i sin guldiga lyxförpackning.


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, hoppas att det var en uteliggare och ingen annan stackars person då. ^^



Och tack för tipset! Vi har tänkt åka dit utan nästintill något. Bara väldigt lite kläder och bara lätta; två par shorts, kallingar, t-shirts, etc. Ett par längre byxor och en tjockare tröja. Men annars blir det inget mer. Man köper som sagt det mesta där. :D

2009-11-22 @ 22:57:49
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Egor

åh vilken bra blogg ^^ den här ska jag böra följa ;)

2009-11-23 @ 18:01:59
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0