Torsdag

Att återigen börja träna efter fyra års dvala är inte det lättaste.
Ryggont, trötthet är inte vidare trendigt.
Därför bestämde jag mig för att återuppta träningen.
Under endast en veckas tid har jag nu vart ute och sprungit 4 gånger, gått 2 gånger i högt tempo samt kört lite hemma träning med diverse övningar.
Kan nu säga att jag mår så mycket bättre av detta.
Känner mig t.o.m. lite onyttig om jag inte rört mig på en hel dag.
Dessutom måste man nu börja tänka mer på vad man stoppar i sig eftersom att träningen ska ge effekt.
Börjar nästan känna mig som ett hälsofreak.
Men vill man ha bra kondition, a fit ass samt snygga rutor inför beachen - 09 så får man allt offra sig.

Kan nu tipsa er Fritslabor som lever på popcorn att detta kanske också vore något för er.
Kyss:-)

Kommentarer
Postat av: R

Jag sover inte på något jävla dass och därmed basta!

2009-05-14 @ 23:29:09
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0