Fredag 3,0

Vädret som håller till här hos mig är oerhört tråkigt samt opraktiskt.
Jag menar, det regnar från alla möjliga olika håll samt blåsten som tar tag i frisyren och lägger den där den inte ska ligga.
Jag blir så trött.
Det enda skydd som man kan använda sig av är ett paraply.
Men dessa är både opraktiska t.ex. när man ska in i bilen men också väldigt odesignade.
Dock har jag ändå lyckats uppbringa en del tips.

Man vill ju ha ett paraply som sticker ut från mängden, men utbudet är rent ut sagt väldigt magert.

Ett fräsht val är något med färg.

Kanske rent av ett med silverfärg innuti.

Ännu en färgklick är denna härliga blåanyansen.

Detta måste ändå vara det bästa alternativet då det håller både regn och blåst ute.
Alltså frisyren får vara ifred samt att du också håller dig torr.
Ska utveckla ett till oss människor och sedan ta patent på denna genialiska idé.

Men det bästa stället ett paraply ska hålla hus är ju ändå självklart i drinken.
Så mycket festligare än så här blir det inte.
Trevlig helg.
xoxoxo


Kommentarer
Postat av: R

Haha vaddå "kopiera" lite av mitt inlägg, jag bjuder på det1 men fråga nästa gång ;)

2009-05-08 @ 20:33:21
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0