Fredag 2,0

Okey, tänkte berätta en liten hemlighet för alla er läsare.
Förra veckan så slog jag, Johan vad med sjukgymnasten om att om hon kunde få mig att börja träna så skulle jag bjuda henne på fika.
Nu kanske ni då undrar vart jag har hållt hus denna morgon.
Jo jag har vart ute och joggat i motionsslingan. 5 km blev det nästan innan hållet och benhinnorna blev för mycket, vilket gjorde att jag spydde lite i munnen.
Det var det lätt värt.
Lite trendigt rent ut sagt.
Ska också tillägas att jag inte har tränat något alls på över 4 år, så detta var en stor bedrifft.
Hoppas på att orka springa hela slingan innan denna månaden är över.
Ska nästa vecka även få ett träningsprogram alá Johan.
Blir spännande detta.


Måste dock köpa nya löpardojjor då mina benhinnor värker något oerhört.
 Vilket inte beror på att jag är otränad, då vi på Kb är oerhört fitta, ursäka uttrycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0