Ångest redan på måndag förmiddag?

Eftersom att träningen blev liggande på hyllan under helgen var jag idag ute ganska tidigt (9:00) i joggingspåret.
Efter att jag kommit hem tänkte jag lägga mig i soffan framför tv:n för att ta igen lite förlorad sömn efter helgens olika bravader.
Men då hör jag det väl igenkända plinget ifrån datorn.
Får då ett mejl från min lärare där det står att på onsdag så har vi den sista tentan i kursen.
Hm, själv hade jag fått för mig att det var först nästa vecka.
Fick därför snabbt slänga upp boken på köksbordet för att snabbt läsa igenom kapitlen med genetik samt genteknik.
Mindre lockande.
Men det är så typiskt mig att alltid vara ute i sista stund, speciellt när det gäller skolarbeten.
Ska nu gå och falla tillbaka i boken för en sista timmes studerande innan det bär iväg till arbetet.

Ingen som har några bra tips? För bättre framförhållning behövs omgående!

Ute i sista minut precis som vanligt.


Kommentarer
Postat av: R

Jag visste inte ens att du gick i skolan också!

2009-05-18 @ 14:11:15
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0