20090308

Igår kom Clara och Evelina på besök, en mycket trevlig kväll med god mat. Det blev en titt på melodifestivalen där Caroline af ugglas var störtskön.

Vaknade idag och vad ser jag när man tittar ut?
Jo, snöblandat regn.
Jag ville ju ha vår nu när man kommit hem från fjällen.
Får alltså vänta ett litet tag till på detta.

Idag ska jag på storkalas eftersom att 50% av Gandalf fyller 85 år, alltså farfar.

Har även kommit på att jag är bra på att tappa bort saker, nu är det tredje gången som jag tappat bort min usb-sladd till min kamera.
Får ta och sätta ett pejlingsystem på alla min saker i fortsättningen.

Hur som helst så hittade jag mycket snygga kläder igår.
kolla bara här: www.viviennewestwood.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0