090322

Har nu slutligen kommit hem från en heldag i Göteborg.

Snodde med mig Clara och Evelina och åkte först till Ikea där vi spenderade några timmar.
Har kommit på att det är väldigt svårt att gå därifrån tomhänt. Men en som kan lyckas med detta är i alla fall Clara, ett stort grattis.

Drog sedan vidare till centrum där huvudorsaken var att gå på bio, men så blev inte fallet.
Blev en del shopping istället där mitt resultat blev en jeansjacka från Whyred.



Men målet var som sagt att gå på bio. Men shoppingen drog ut på tiden och när vi till slut var där så var platserna slut och vi fick snällt vandra vidare för att äta.
Blev en mycket god kyckling/pastasallad tillsammans med en stor latté.
Tog sedan och åkte hem till Evelina för att titta på filmen Yes man med Jim Carry.
Skitrolig film och jag kan verkligen rekommendera den.

Det var denna söndag.

Om jag nu måste nämna gårdagen så befann jag mig i Göteborg då med, fast mest innuti Scandinavium för att bevittna slutspelsmatchen mellan HV 71 samt Frölunda. Som tur var tog också de sistnämnda hem gårdagensmatch.

Så var snart denna helg till ända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0