Som ett brev på posten.

Kom precis hem och vad hittar jag.
Jo jag hade fått ett paket, från en hemlig beundrare.

Blev lycklig en stund innan jag kom på att det kanske är meningen att det ska öppnas.
I paketet hittar jag en bok och inte vilken bok som helst.
Titeln på boken hette Bajs Boken.

Blev först lite fundersam över vem som skickar något sånt på posten men efter att ha läst lite i den kan jag inte sluta skratta.
Kommer dock inte att citera något ur boken p.g.a censur.
Men jag måste ändå ha med förklaringen på ordet bajs från nationalencyklopedin.

Bajs = avföring: benämning på det som blir kvar efter födans passage och bearbetning i mag-tarmkanalen och som töms via ändtarmen.

Hur bra som helst.
Tack så mycket min hemliga beundrare...



Vill också bara nämna till beundraren att jag känner igen din handstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0