Gandalf


Idag är en ledig dag.
Först och främst ska jag iväg till Gandalf.
Alltså mina farföräldrar Gördis and Alf - Gandalf.
Ska dit på en bit mat samt kaffe.
Man får faktiskt mer skvaller därifrån än hos frisören, vilket inte är lite med andra ord.
Sedan har jag tänkt mig en tur till Borås, då det behövs införskaffas nya blomster till min gettoballkong som behöver snyggas till.
Dessutom behöver jag tvätta min bil idag då jag inte hinner det senare i veckan.
Villket jäkla Svensson liv jag lever just nu känner jag.
Men viktigast av allt, ska ut och löpa i eftermiddag med min PT.
Ska vara så jäkla tight nu innan semestern börjar så ni anar inte.

Föresten om någon av er håller på att dö, så kan ni ringa mig då jag igår genom gick en kurs i HLR, det vill säga hjärt och lungräddning.
Ha ha, jag samt en massa konstiga personer som var där som ställde de mest konstiga frågorna.
Jag höll på att dö av skratt.

Ha en bra dag.
I´m of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0