Speedad av svettdroppar.

Har nu varit inaktiv i nästan en vecka.
Vet inte vad det är som händer.

Fick i alla fall precis ett litet ryck och stack ut och sprang.
Är så jävla fast nu igen och jag är så sjukt glad.
Finns typ ingen skönare känsla än efter ett svettigt träningspass.
Hur otrendigt det än må vara så blir jag lika sjukt speedad varje gång den första svettdroppen framkallas och tempot ökas för att pressa fram ännu mer.
Funderar just nu över denna djuriska instinkt. Eller är det det?

Ska nu lägga upp en plan för min träning. Har funderat på att deltaga i diverse tävlingar. T.ex. Göteborgsvarvet, men är även sjukt sugen att testa på triathlon.
Känner att jag måste ha ett mål att sträva mot.

Jag menar att bara hålla sig tight känns bara så ovärt.

Får ta mig en funderare på detta under natten.
Imorgon är det nu bestämt att man ska upp med tuppen för att tokträna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0