Primitiv semester.


Nu när min första semestervecka börjar så drar jag mig tillbaka.
Eller närmare bestämt ner till stugan utanför Varberg.
Ska bli så skönt, slippa tänka på jobb osv.
Nu blir det stranden dagarna långa.
Grillkvällar, utflykter, bad samt en massa myggmedel.
Kommer stanna där framtills på torsdag då jag måste hem och packa inför min shopping weekend i Sthlm.
Men nu ska jag njuta av ledigheten då det känns som att det var evigheter sedan sist man hade en ledig dag.

Känner ni er sugna så slå mig en signal och titta in på en grillkväll!
Kommer nu vara ganska frånvarande, då jag lämnar datorn här hemma.
Men semestrar ska väl vara ganska primitiva?

Trevlig Sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0