Övervikt.

Sitter nu framför tv:n och kollar på ett program vid namn generation fett.
Programmet handlar om en kvinna (Donna) som drömmer om att bli världens fetaste.
I dagsläget väger hon 285 kg.

Vad jag inte förstår är varför folk utsätter sig för dessa risker.
Jag menar den enda väg detta leder till är ju döden.
Pengar till mat för just denna kvinna var tydligen inga problem då hon vek ut sig på nätet och andra människor skänkte pengar till henne (feeders) för att sedan se henne äta.

Funderar lite på vad detta kan kosta samhället.
Varför utsätter sig  man igentligen för detta?
Donna har förövrigt också 2 barn, men eftersom att hon är så jävla fet orkar hon knappt ta hand om dem längre.
Tragiskt liv.
Synd om barnen för hon förtjänar dem verkligen inte.
Kanske borde införskaffas en lag på hur fet man igentligen får bli?
Har du någon annan form av ätstörning så som anorexi blir du ofta omhändertagen för att kunna ta itu med dessa problem

Överdriven fettma bör alltså klassas som en allvarlig sjukdom.
Tror knappt att man ser vad man håller på med i en situation som denna.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Karro

Hey babe!



Självklart åker vi två, Emma som jag känner jobbar den dagen då och hon kör åkgrejerna så hon vill ha besök :) två är bättre än tre. Det blir Du och Jag mot världen, bästa dreamteamet ever!!! Puss

2009-06-18 @ 10:47:19
URL: http://karolinaidakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johan

Sv: Ja verkligen. Ytlighet varar längst!

Bra att hon kommer bjuda oss på allt då du!

Dass dreamteam!

2009-06-18 @ 10:51:23
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Vadå? Sexy mama säger jag! Donken för evigt - som sagt, MC FEAST! ;)

2009-06-23 @ 22:17:04
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0