Midsommar

Först och främst har jag en fråga och den lyder:
Varför firar vi midsommar igentligen?

I vilket fall så spenderade jag årets Midsommar på landet, närmare bestämt i Hajom.
Kvällen samt natten bestod av en massa mat i form av: sill , potatis, jordgubbstårta m.m. m.m.
Även en massa alkoholhalltiga drycker i olika dess former samt en massa roliga lekar.
Det enda som fattades var Midsommarstången samt dess kransar.

Idag är det väl igentligen tänkt att man ska gå ut men som vanligt blir jag tvungen att arbeta när det händer något roligt.
It´s my life.
I morgon blir det iaf party då jag efter jobbet slänger mig på bussen till Göteborg för att se AC/DC på Ullevi.
Lite otippat av mig måste jag ändå medge. Men vad gör man inte för laget?

Här nedanför, Midsommarkvällen i bilder.



Idag vaknade jag av ett enormt väsnande, vilket jag trodde var en motorcykelsträff utandör min lya.
Men det visade sig att det var ett stycke enormt regnoväder. Har inte sett det regna så mycket på en enda gång tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0