Elvis, Jesus och Coca-Cola

Har idag arbetat det nästsista arbetspasset innan min första vecka semester startar.
Ska bli sjukt skönt med lite ledighet för engångsskull.
Hoppas bara att vädret kommer att hålla i sig.
Timmarna efter dagensarbetspass har spenderats hemma hos mina päron, där det blev en del solning, kubbspel samt matning.
Sjukt skönt att slippa tänka på mat någon gång.
Behövde bara tänka på vad jag stoppade i mig istället.

Återvände sedan hemmåt för att direkt bege mig ut på ännu en joggingtur.
Problemet var bara den 28 gradiga värmen som gjorde benen till stela trästolpar.
Men gode gud vad skönt det är.
Mår sjukt dåligt om jag inte är ute och rör på mig minst en gång om dagen.

Imorgon efter jobbet blir det troligtvis att jag drar ner till kusten och till stugan för att vila upp mig inför helgensbravader.

Har idag även fått färdigt mitt egetsydda linnè. Sjukt nöjd.


Ska nu sätta mig på balokongen med en stor kaffe för att återigen läsa
Elvis, Jesus och Coca-Cola av: Kinky Friedman.
Älskar både titlen samt namnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0