Aldrig nöjd?

Hur kommer det sig att man aldrig (nästan) nöjer sig med det man har?
Det jag just nu pratar om är mitt hår.
Nästan alla av er (antar jag) har väl färgat håret någon gång.
Varför detta? Är det för att man alltid vill åt något annat?
Nu är det nämligen så att jag har hemskt krulligt hår, villket jag inte alls trivs med.
Dels är det väldigt okontrolerbart samt att det ofta spretar åt alla möjliga håll.
Men samtidigt är jag så fed up med att lägga ner all denna onödiga tid som spenderas på att få stråna platta samt att ligga på rätt plats.
Hur ska jag bära mig åt?
Jag behöver nog lite hjälp i frågan om jag ska låta det fara åt alla håll eller om jag nu måste fortsätta att platta det var dag.
Döm själva!
Rakt eller krulligt?

Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Snyggt vilket som! Svårt.. Rakt, nej krulligt, nej rakt.. Vet inte!



Och ja, Weekday har mycket att erbjuda! Hann dock inte in där denna gång. =)

2009-06-08 @ 19:33:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0