Strateg eller inte?

Vid denna tid borde jag igentligen redan somnat.
Men som den strateg jag är har jag inbillat mig att jag skall försöka hålla mig vaken så länge som möjligt.
Skälet till detta är att jag imorgon kväll kommer bestiga det första av fyra nattskift denna vecka.
Har fått för mig att om jag nu håller mig vaken x antal timmar längre inatt så är jag redan en inbiten nattuggla.
Svaret på på om jag lyckas bli detta får vi se imorgon bitti.
Annars brukar jag fanken vara uppe före tuppen, hoppas dock inte på detta imorgon då min stategiskaplan i så fall var förgäves.

I vilket fall som helst så förstår jag mig inte på dessa människor som tillbringar halva natten genom att sitta uppe.
Dels är det nästintill ingen annan som är vaken.
En annan femma är att det knappt finns något att göra. Inget bra på tv:n och man kan ju knappast börja städa lägenheten, då jag antar att grannen lär bli ganska besviken av att vakna till min städmusik på högsta volym samt min pipiga dammsugare.
Ett annat minus är att man blir sjukt hungrig och vid denna tid på dygnet har jag ingen vidare lust med att ställa mig och slänga ihop något ätbart.
Nej jag får nog helt enkelt slänga in handsken nu.

God natt, eller om en stund God morgon.
Hoppas dock att jag säger God middag när jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: emma

man spelar bloons halva nätterna.. eller mitt nya favvo spel..papas pizza.. sjukt roligt:D

2009-07-20 @ 18:05:21
URL: http://emmabrannabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Emma, Bloons är så våren 08. Nu behöver vi lite andra saker. Ge mig mer tips!

2009-07-20 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0