Shopping och barn hör ej ihop.

Har spenderat en del av dagen i Kungsbacka tillsammans med Ida samt Rikard.
Sjukt värt.
Gick först loss på Freeport och lite senare Kungsmässan.
Blev en del inköp.
Men vill först klaga lite på alla barnfamiljer.
Ta och håll ordning på era barn uppfostra dem ordentligt så att de beter sig normalt.
Jag orkar inte med alla dessa ungar som bara skriker hela tiden så att man inte kan tala med varandra under en fika.

Så.
Dagens inköp blev ett stycke linne från Whyred. Sjukt bra.
Ett stycke jeansskjorta från Mq.
Resten berättar jag inte.
Hemliz.

Blev också filmtime med Rikard. Vi hade i alla fall tur med vädret, igen. Sjukt dålig film.
Rekomenderas icke.
Men det mest intressanta var provning av diverse frisyrer inför helgens utgång.
Förstår att ni gärna vill se resultatet av detta. Men det får ni endast om ni är med på fredag.
Sjukt värt väntan...

Imorgon blir det sjukt hård träning, lite städning samt målning av balkong.
Återkommer mer om detta imorgon...

Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Barn är allt söta, ska förstöra allt. ^^



Freeport är bra, där kan man fynda.



Vi hade i alla fall tur med vädret igen tycker jag var rätt bra, den når inte samma höjd som första filmen men helt klart rolig att se på.



Och förresten, det heter negerboll och inte delikatessbulle - sådant lär man sig vid uppfostran. ;)

2009-07-28 @ 14:44:55
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Haha ja, det var som att gå tillbaka till barndomen, men ettan känns mer äkta.



Delikatessbulle skulle mamma ha sagt då när hon köpte negerboll på ett fik.

Mamma: "Två negerbollar, tack."

Kassörskan: "Vi har inte det."

Mamma: "Nähä? Jag ser ju att ni har det?"

Kassörskan: "Om det är CHOKLADBOLL du vill ha så har vi det!"

Haha! Min mamma tog varken en chokladboll eller negerboll.



Och jag kan inte annat än hålla med dig om Aquas låt, den är klatschig men ändå känns det som - AQUA? Det var 1995 när jag lekte i sandlådan. Blir säkert en dunderhit bara för det! ^^

2009-07-28 @ 15:12:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Henrik

Snygga kläder =D

2009-07-28 @ 16:27:10
URL: http://henriknyberg.blogg.se/
Postat av: Henrik

Tja, jag kanske kan hjälpa dig, det beror på vad du behöver hjälp med i din header?

2009-07-28 @ 17:58:04
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0