Polis pådrag i Kinnaby.

Har precis bevittnat värsta polisdramat utanför min balkong.
Ett stycke narkotika påverkad man stod och skrek åt polisen.
Polisen stod med dragna vapen och ropade tillbaka att han skulle lägga sig ner.
Efter någon minut dyker det upp ytterliggare två polisbilar där det flyger ut polismän samt kvinnor som skriker åt mannen ifråga. Tillslut rusar dessa fram och sprutar en massa (troligtvis) pepparspray och tvingar eller rättare sagt sparkar ner mannen ifråga.
Vet inte hur mycket fakta jag får gå ut med men jag hörde en massa intressant fakta vill jag allt lova.

Så härmed för ovanlighetensskull kan jag påstå att det visst händer saker i Kinnaby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0