My creepy eye.

Efter ett bryskt uppvaknande efter en hård Discokväll (tisdagskväll) var jag inte längre mig lik.
Mitt öga hade tagit en anmärkningsvärd röd färg istället för den alldagliga vita.
Började i vilket fall som helst inte dansa direkt, utan försökte genast komma på ursäkter för att undvika människor överallt.
Trodde detta skulle gå över till morgondagen.
Men icke, har nu spenderat en hel helg i Sthlm och fått diverse blickar riktade mot mig...

Har kommit på mig själv x antal ggr att när en människa nu tittar på mig så kommer det en ofrivillig blinkning ifrån min sida.
Någon form av ticks?
Eller kanske en flirtblinkning?
Vet ej dock längre hur jag ska bära mig åt.
Borde jag kanske gå till läkaren då det snart gått en vecka och det fortfarande inte har försvunnit?
Eller ska jag måla mig lite lila runt samma öga för att folk ska få för sig att jag har blivit nedslagen?

Allt detta tåls iaf att fundera på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0