Lager 157

Ibland kan det vara helt omöjligt. Andra gånger kan man fynda hur mycket som helst.
Idag var det en dag där man utökade basplaggen i garderoben. Lite smått besviken.
Fick däremot agera smakråd åt min broder. Vilket han var tacksam över.

Sedan åkte vi vidare mot Borås då jag var ute efter ytterliggare ett par låga converse.
Denna gång ett par blå. Men detta var ett omöjligt uppdrag då det icke fanns ett enda par i denna färgen.
Tröstade mig därför med ett par nya ljusblå jeans. Dessa var verkligen tighta. Satt som ormskin.
But i liked it.

Resterande dagen betyder först lite vila, sedan bär det av till arbetet för där finns det billig fusksol då man ej kan få tag på den riktiga.
Men absolut viktigast en lång, lång springtur i regnet då jag nyss åt en pizza.
Så sjukt ovärt.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Tjaa!



Måste bara säga att ja diggar din klädstil grymt!

Vi har ungefär samma gaderob, haha. jag har både den jeansskjortan och den rutiga ifrån MQ, hehe

Sen har vi jeansen du köpte, de är verkligen superduperskinny, man måste ha snygga ben för att passa i dom, de hade int eja så fick hoppa dom:P

2009-07-31 @ 10:40:13
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/
Postat av: Lana

Kill kläder är tråååååååkiga :D

Puss

2009-07-31 @ 11:34:58
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0