Gamla samt nya kändisar.

Yesterday var jag ute i staden Göteborg tillsammans med Rikard samt Hanna.
Sjukt rolig kväll.
Var så himmla roligt att återigen få dansa runt lite.
Disco.
I lurve it.

Dock bjöd kvällen på massor med skoskav, sjukt ovärt.
Som tur var mötte jag lite gamla kändisar vid namn Clara samt Nathalie. Men även en ny kändis som var sjukt trevlig.
Sen var det dags att bege sig hemmåt till den oerhört gemytliga landsbyggden återigen.
Mindre spännande, dock gick resan snabbt hem då det var sms bombning på hög nivå.
Kuligt...


Som ni ser så kan jag äntligen börja vistas i folksammlingar igen då mitt öga strax läkt ihop ordentligt igen.
Röda ögon är icke att föredra.
Nu kallar soffan samt någon trevlig film.
Ciao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0