Discot i slutet av tunneln.

Äntligen är den snart här.
Das semester.
Jobbar sista natten inatt.
Disco...
Har dock tränat sjukt lite denna veckan.
Får ta igen detta idag med ett långt löparpass.
Måste hålla sig tight samt fit.

Vaknade imorse (12:10) av att mina kära? granne spelade sahara brightman på högsta volym så det riktigt skakade i lägenheten min.
Var då inte så mycket mer att göra än att stiga upp.
Nu måste jag iväg och inhandla lite mat och sen blir det träning.

Imorgon på första semesterdagen blir det picknik i Götet.
I need some fine wine...

Ser nu Discot i slutet av tunneln.

Skulle gärna villja se denna kvinna någon gång i sommar.
Har jag tid, mest troligt inte.
Skär mig, men bara lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0