Back to business...

Så var man åter igen hemma efter att gått loss i Sthlm en weekend.
Shooping.
Sevärdheter?
You name it...
Är efter hemkomsten iaf betydligt fattigare än innan.

The King of Sthlm...

Har bl.a. inhandlat 2 t-shirts, ett stycke linne, jacka, skor samt solisar.

Sjukt värt.
Mormödrar är sjukt underskattade.
Har ej skrattat så mkt på länge.

I vilket fall som nhelst är nu min första av tre semester veckor avklarade.
Imorgon bär det återigen av till jobbet. Ska jobba i tre veckor innan det återigen blir semester för min del.
Nackdelen är dock att de första två arbetsveckorna består av 9 pass under 11 dagar, sjukt jävla ovärt.
Funderar på att skära mig lite.

Nej nu måste jag packa upp...

Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Gillar din brunhet, om man ändå hann med att sola... Jobbar ju bara hela tiden! Så ja, fram med höstkläderna; tar tillbaka första kommentaren jag skrev!

2009-07-14 @ 23:32:41
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0