Nyfikna läsar frågor...

Längd?
176,8 cm

Vikt?
63 kg

Ålder?
22 år


Vilken tvserie är du?
Topmodel


Är du noga med att ta hand om ditt hår?/ Hur lång tid lägger du på håret varje dag?
Jag måste nog medge att jag är detta.
Tiden brukar variera.
Knullruffs = 0 min
Nobelfrilla = 30 min


Är det ok att visa rökbilder i bloggen?

Hade jag vart under 18, ja


Är du romantisk?

Bara om jag måste, gillar mer att vara litta exotisk.


Tränar du eftersom att din kropp ser så fantastisk ut?

Nej jag föddes i denna manskropp


Anser du dig vara troende?

Nej. Skulle dock villja börja dyrka den där lilla blåa elefantguden i Indien.
Det verkar vara sjukt mycket DISCO över honom/henne?


Har du någon aning?

Om en del saker ja. Om vad du menar nej!

Vad skall du bli när du blir stor?
Större, dock absolut inte på bredden!

Vill du bli känd? Om ja, för vadå?
Hm, nej  har inget direkt craving efter detta.

Bryr du dig om miljön?

Med tanke på att det går åt en sprayburk i veckan så tyvärr allt för lite

Vad dricker du för något?

Saft. Absolut ingen gul.

Hur snygg tycker du att du är på en skala mellan 1 och 10? Och hur smart tycker du att du är på en likadan skala?
Allt beror på vilka man umgås med. Typ 6,8 på båda.

Är du utseénde-fixerad?

Allt handlar om utsidan. Det har jag fått lära mig iaf.

Vilket är världens bästa band genom tiderna? Varför?
Lätt Backstreet boys. Helt enkelt för att jag älskar boybands.

Knäpp?
Ja något.

Vill du tilläga något?

Tack för en trevlig stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0