In da Berts world

Har idag bedrivit verksamhet in da Berts world.
Med andra ord Skara Sommarland.
Var min oskuld där idag.
Märkte relatvit snabbt att det var mer uppbyggd för en yngre generation än min egen.
Men det bekom dock inte oss.

Det blev några bergodalbanor, x antal vatten atraktioner m.m. m.m.
Vi hade ju i alla fall tur med vädret, igen. Vilket gjorde att vi passade på att bättra på den nu bleka brännan.
Låg typ också och lurpassade på en massa konstigt folk.
Finns många av dem, frågan är bara vart vi ska göra oss av med dem.
Beskådade bl.a. den största människan jag sett.
Var typ ett hus.
Tänk bara på allt tyg som gått åt till hans badbyxor bah.
Tragiskt.

Här kommer lite bilder från dagen.

Typ Butchen med en propellerkeps utklädd till kräfta....

Kvinnan Lina i sina bästa dagar.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hade ju gärna sett dendär tjocka gubben i kärran istället, fråga honom nästa gång, han hade nog inte tackat nej till ett åk :)

2009-08-06 @ 23:45:54
Postat av: Johan

Sv: Nej jag har också en känsla av att han hade tackat ja. Dock hade vi varit tvugna att hyra två skrindor, en till varje skinka. Men jag är nog beredd på att ta den ekonomiska smällen.

2009-08-10 @ 17:14:05
URL: http://johansjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0