Aqua Playa...

En dag i Varberg är nu till ända...
For tid på förmiddagen för att ha lite quality time med kusinen Elin.
Började dagen med att sola ett par timmar vid stranden. Sedan bar det in mot city och det verkliga discot.
Gjorde ett besök på Varbergsfästning som jag inte besökt sedan barnsben. Såg typ likadant ut.
Hittade lite snygga kanoner, var nog det enda.
Efter detta besök tog vi en match i den ultimata sporten minigolf.
Vann typ en jordskredseger med 30 slag.

Som de turister vi idag var hade vi inte så mycket att välja på utan var mer eller mindre tvungna att besöka tre toppar utanför Varberg.
Tryckte fan i mig tre glasskulor med grädde och negerboll villket man kanske inte får säga, men nu råkade jag göra så.
Känner mig så sjukt onyttig. Får nu leva på vatten resten av vecka. Dock absolut inte på lördag.

Men eftersom att vi ändå var vid havet ville vi också slänga oss i plurret litta.
Var typ ganska skönt.
I lurved it.

En typisk kusin som lite senare blir röd...


Vill endast tillägga att även ME badade. om ni ej tror mig skickar jag en personlig bild på posten..
Typ puss hej....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så jävla-sjukt-äckligt-fräckt-fräscht snygg, Sjööööööbb ;)

2009-08-05 @ 18:19:19
Postat av: Christoffer Larshans

Åh, underbara Varberg! Jag har endast badat EN gång i år, panik!



Vad har du för biljett till Madonna, vanlig Parkett? Vi får se om det blir efterfest, vad vi orkar med. Åker hem på söndagen men åker ner till underbaraste Göteborg imorgon. Shake that ass for me on Madoooonna!

2009-08-05 @ 21:14:29
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Ekan

hehe, så du är badkruka egentligen? ;)

2009-08-06 @ 09:53:48
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0