Madonna och Co

De senaste dagarna har typ tillbringats i det fina vädret.
Därav denna "bloggtorka".
I fredags mötte jag upp Karro vid stranden med en picknikkorg samt pressade i hawttan.
Efter detta bar färden ner mot stugan i Varberg, där det blev en hel del bad.
Lyckades också skära upp båda låren på sk. havstulpaner under simturen.
Ser typ ut som en självmordsbenägen 14 åring nu.

Igår drog jag till stranden med Clara för att sola och bada. Sjukt varmt var det.
I lurve it.
Plockade sedan upp Lina på vägen hem.
Packade sedan om. Kylde alkoholen och drog till Göteborg.
Där tog vi "Snikberget" i besittning och satt och tjuvlyssnade på Madonna och co´.
Sen fortsatte festen nere på stan´ medan de andra tråkmånsarna drog hem mötte jag upp Rikard, Tigern och Rickard.
Försökte gå loss på dansgolvet men detta var typ en omöjlighet då det var sjukt mycket folk och sjukt jäkla varmt.

Blev tillsist en hemresa där jag fick umgås med några fjortisar. Dog typ.
Hade inte riktigt tålamod för dem kl 03:23.
Slockande litta.

Nu ska jag somna om då det är dags för arbete inatt.
Sjukt ovärt.

Myggmedels paret som var på date. Tragiska människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0