Thought

Sitter just nu och summerar sommaren. Eller rättare sagt den sk. sommaren.
Vi svenskar är ju som sagt ganska bra på att klaga över vädret men med tanke på vår nordliga position är det kanske inte så konstigt att vi har det klimat vi har.
Nej, nu har jag bestämt mig för att det måste bli en solsemester senare ihöst.
Har under mina senaste tre semesterveckor endast haft 4 dagar med riktig sommarvärme.

Nu börjar snart allvaret med arbete och vardag.
På ett sätt skall det bli ganska skönt att komma igång med de vanliga sysslorna.
Samtidigt som det är så skönt att vara ledig och vila upp sig, om man nu hinner detta?
Känns som att det har hänt hemskt mycket under denna sommar som nu strax har förslutit.
Mycket positivt, känner mig nästan som en annan människa.

Men hösten kommer nu med stormsteg och till viss del kan jag känna att jag längtar dit.
Med bl.a mysiga hemmakvällar, men samtidigt ett väder som ofta kräver kläder efter väder, vilket jag absolut inte gillar.
Nu skall jag dra vidare, arbetar natt i natt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Har en frågestund på min blogg.. har du nån fråga ang hår eller vad som helst, skicka iväg en fråga =)

2009-08-15 @ 13:56:46
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0