Lindsay Lohan, typ förstörd

Eftersom att den tropiska värmen ännu inte infunnit sig under min semster var jag idag tvungen att hitta på något.
Färden bar mot Ikea där det fistades loss ordentligt.
Var sjukt sugen på att skutta lite i sängarna, men med tanke på allt folk där ville jag inte skämma ut Hanna.
Så jag fick istället se på när barnen tog över min syssla.
Fick tag på en del grejer så ikväll blir det fixarverkstad.
Är precis färdig med det första projektet.
Ett stycke väggdekaler.

Däckar snart, känner mig lite som Lindsay Lohan, typ förstörd.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skitbra, Sjöbbe! Men vart är kortet på mig? Vah? Fast det är klart, du kan inte lägga upp det om det blev dåligt ;) Iallfall hade vi en trevlig dag på Ikealand.. Skitnsyggt blev det med dekalerna!

2009-08-03 @ 20:36:44
Postat av: Henrik

Snyggt :D

2009-08-05 @ 00:17:50
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0