Bokstavskombinationer x flera...

Varför har jag svårt med att slappna av?
Menar; jag har ju ändå semster, men vill inte slösa bort den på att bara vandra omkring i lägenheten.
Var lite slö imorse när jag vaknade men bestämde mig snabbt för att tränna litta.
Sprang först hem till moder samt fader skeppet för att hämta min cykel.
Cyklade sedan 1 mil till mina farfäräldrar för att dricka lite kaffe.
Sedan var det samma väg tillbaka.
Så har hitills idag sprungit 5 km samt cyklat 2 mil.
Borde egentligen räcka, men vad fan det kryper i kroppen på mig.
Antagligen har jag nogonslags bokstavskombination typ ADHD.
Hoppas mer på att jag är rastlös dock.
Vill ut på något äventyrligt.
Ingen som typ har en häst man kan smita iväg på, så sjukt sugen på detta just nu...
Eller så kapar jag någon vän och tar bilen någonstans, stannar den, och vandrar på okända vidder.

Kom igen, jag dör typ juh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0