Söndag 2,0

Städningen var färdig och jag uttråkad med den. Så jag och Clara drog ner till Varberg. Plockade också upp Karro och åkte sen vidare till Tre Toppar där det serveras världens godaste glassar. Träffade lite känningar som vi skrattade gott åt. Vissa är ju för dumma för sitt eget bästa och borde bli inlåsta för sin egen skull.
Sen åkte jag och Clara vidare mot stugan men tog också en sväng om havet för att fota lite.
Länge sen jag hade så kul med kameran.
Blåste lite kallt så jag blev förkyld, vet dock inte om detta blev före eller efter jag tappat känseln i fingrarna?

Remember to keep it cool in the swimingpool.


Kommentarer
Postat av: R

Well, kändis vet jag inte direkt om jag har blivit :) och skvaller händer det inget här direkt, kanske med tanke på att jag inte umgås med någon härifrån, haha. Allt bra med dig?

2009-04-20 @ 10:08:34
URL: http://rikardandreas.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej! härliga bilder, vad säger du om att umgås i dagarna kanske? Varför inte till helgen :) Jag har klippt mig, yeaaayyyy!!! för övrigt måste du gå in på min blogg och läsa om vad jag blivit utsatt för..rena trakasserierna, haha, nej inte riktigt kanske hahaha

Kram

Evelina

2009-04-21 @ 17:18:09
URL: http://baldanza.blogg.se/
Postat av: bullen

fan va de ser skönt ut då : )

2009-04-21 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0