One vision.

Kom nyss hem från en shoppingdag i Borås.
Tänkte som vanligt inte köpa något speciellt, men ni som känner mig vet hur jag är.

Hittade genast en massa fräsha saker som jag bara var tvungen att ha.

Bl.a. hittade jag dessa vårskor ifrån Björn Borg efter endast 5 minuter och därefter var det kört.

Ska på 50-tals fest på påskafton om jag nu missat att nämna detta. Gjorde därför ett inköp av en vanlig vit t-shirt med ficka på brösten och extra korta armar.

Gick sedan runt och kollade lite grann på indredning och hittade äntligen min efterlängtade köksklocka, stor som bara den.

Och sist men inte minst ett par nya solglasögon.


Borde nu gömma undan mitt visa kort innan jag blir tvungen att skaffa en större lägenhet. Det börjar nämligen bli tomt av ledigt utrymme här nu.
Men jag ska nog ha ett köpstopp av något slag resten av månaden.

Vi får se hur detta går, men jag ska iaf göra ett försök. Önska mig lycka till.

Ska nu sätta mig med en stor latté och plugga en stund.

På återseénde...

Kommentarer
Postat av: nån...

Tråkig blogg lägg ner den

2009-04-05 @ 21:27:48
Postat av: Malin

me like :D

2009-04-06 @ 08:43:53
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

öh, skön blogg typen! //

2009-04-08 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0