Måndag

Blev en tidig morgon idag.
Varför måste jag vara så morgonpigg? Verkar vara ganska ensam om detta.
I vilket fall som helst så släpade jag med mig Evelina till Hylltenäskulle för en morgonfika med kaffe samt lite the.
Det var hemskt skönt med lite stillsamhet för engångsskull.
Sedan drog vi vidare till Jaggan för att göra absolut ingenting.

Nu tänkte jag vara duktig och städa lägenheten eftersom att föräldrarna ska komma förbi på en bit mat.
Men varför måste det vara så tråkigt att städa. Jag behöver nog komma på en metod där städningen blir lite roligare på så sätt kanske det också blir lite oftare, vilket verkligen skulle behövas.
Någon som har en käckmetod?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0