Måndag

Efter att jobbat hela helgen är jag nu officiellt slutkörd.
I vilket fall så samlade jag ihop lite extra krafter igår eftermiddag och drog tillsammans med Emma och Nathalie på lite picknick för att snacka lite skit om oss själva men också om andra lössläppta människor.
Roligt.

Ville sedan inte åka hem så vi skramlade ihop Evelina samt Klara och Alexander för att spela årets första kubbtunering.
Ännu bättre. Förlorade dock p.g.a. fusk.
Badade även fötterna i sjön, vilket var förbannat jävla kallt. Men vad gör man inte för laget?


Kommentarer
Postat av: emma

haha skicka mig bilderna:D det var skoj att ses.. syns på fredag..:D då vill jag att vi snackar mer skit..

2009-04-28 @ 16:06:12
URL: http://emmabrannabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0