Fredag

Är nu äntligen hemma efter en lång dag hemma hos mor.
Vaknade ganska tidigt för att hoppa upp på cykelsadeln och började sedan trampa hem mot barndomshemmet.
Var helt slut när jag kom fram. Vilket tyder på att det nu är hög tid till att börja träna inför beachen 09.

Drog med morsan på lite shopping. Hittade ett par skit snygga skor men jag lyckades med att inte köpa detta par.
Ganska nöjd faktiskt.
Inhandlade däremot lite blommster till min balkong så att det blev lite mindre getto.

Åkte sedan hem för att käka en baguete med kyckling och bacon och satt sen och solade ett par timmar på altanen vilket var välbehövligt.

Imorgon blir det till att gå upp relativt tidigt då man måste släpa sig till kyrkan då brorsan skall konfimeras.


Ska nu ta och poppa lite porre (popcorn) och slänga mig i soffan.
Bitchslapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0