Bojkotta!

Okej!
Köpte en årsbok av modellen AHA-årsböcker.
Visade sig att när jag skrivit på pappret att jag nu tecknat ett fem årskontrakt där nu den andra boken kom som kostar 895kr. Ringde till förlaget för att avbeställa den vilket inte gick. Frågade då om jag kunde skicka tillbaka den efter att jag hämtat ut den men detta gick heller inte.
Påpekade då att jag ville säga upp kontraktet vilket gick.
Yes.
Men haken var att jag fortfarande var tvungen att betala 25% av återstående böcker som jag inte ens kommer att få.
Vem fan vill slänga ut 700 kr på något som man inte ens kommer att få del av.

Vill därför bara påpeka för er andra att ALDRIG köpa något ifrån BERTMARKS FÖRLAG AB!

Bitches

Kommentarer
Postat av: emma

HahHAHAHHAHAH skojigt.. hände mig precis samma sak.. jag har oxå vart dum och beställt..ringde och sa jag inte vill ha det men eftersom de har skickat ut boken måste jag betala för den och 25 % av nästa bok vilket jävla lurendrejeri

2009-04-19 @ 22:56:39
URL: http://emmabrannabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0