Utkast: Än igen ...

Än igen ett tag sedan.
Varför?
Nej vet ej.

Hur som helst för den som inte är uppdaterad så läses det nu för fullt en massa kurser. (alla via jobbet)
Vilket är mindre roligt, men samtidigt skönt att få betalt för att studera.

Helgen har förövrigt vart ganska lugn, eller väldigt lugn. Låg hemma framför tv:n hela lördagen pågrund av trötthet, men lyckades samlaihop krafterna till på söndagen (igår) för att baka lussebullar tillsammans med Karro. De blev faktiskt riktigt goda så vi åt upp närmare hälften.

Även bestämt att Karro blir min nya sluta röka coach. Tillsammans har vi nu lagt upp en plan hur vi skall gå tillväga.
Så idag har man vart på apoteket och skaffat sig lite hjälpmedel i form av nån munspray som tydligen skall ta bort röksuget. Fråga mig inte hur det fungerar, det enda som händer är iaf att det utsöndras en jävla massa saliv som man lätt utan några problem skulle kunna fylla ett badkar med.
Blir spännande detta, räkna ut att jag släner ut minst 200 spänn på ciggaretter varje vecka, 800 kr varje månad, 10400 kr varje år.

Så nu har jag lovat mig själv att när jag hållt upp i 6 månader så ska jag unna mig något, troligtvis en resa.

För övrigt dagens tips:

Kings of Leon - Sex on fire

Kommentarer
Postat av: emma

bra johan att du äntligen ska sluta röka..men kan bara säga att för jag som inte röker har jag ändå inte 10.400 kr över varje år..de går åt till annat, godis och alkohol kanske..lycka till

2008-11-25 @ 12:43:06
URL: http://emmabrannabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0